McDonald's

FriesHit

It's time to go big

Samen met McDonald's België bouwt IntoApps verder op het succes van de 'McFlurry slice game'. Deze keer om de McMoments in de spotlight te zetten gedurende de hele maand mei. De insteek van deze game is een mooie combinatie tussen de producten, datacaptatie en engagement. Spoiler alert: ook bij deze game is er een aantrekkelijk spelmechanisme aanwezig!

Het spel 
De FriesHit game kan door de gebruiker vanuit de McDonald's applicatie worden gespeeld. In het spel kunnen deelnemers frietjes afvuren in een ronddraaiende burger en zo punten verdienen. De tien beste op het einde van de maand worden beloond met fantastische McDo-gadgets. 

Gameplay
FriesHit is een spel waarbij het de bedoeling is om zoveel mogelijk frietjes in een ronddraaiende burger te schieten om punten te verdienen. Wanneer dit lukt, klim je op naar het volgende level! Na 9 levels heb je een bonuslevel waar het de bedoeling is om eerst je burger samen te stellen om vervolgens zoveel mogelijk frietjes binnen de tijd in de burger te lanceren. Dit brengt op een unieke wijze het heerlijke karakter van de McDonald's burgers in beeld. 

McMoments
McDonald's heeft het hele jaar door de McMoments. Dat betekent elke maand 6 producten van de kaart voor kleine, ronde prijzen. Voor deze campagne kiest McDonald's om een klassieker in de kijker te zetten namelijk de Big Mac.

Resultaten
FriesHit heeft 3 weken in de applicatie van McDonald's gestaan. Met maar liefst 52.000 unieke users en 210.000 play,s spreken we hier van een geslaagde campagne! 

Meer weten? Neem contact op.